Plugg plugg plugg. En enda dag kvar.

Har haft så mycket i skolan denna veckan och det är ju sista rycket nu innan sommaren. Nu är det inte mycket kvar som tur är men bloggen har fått lite lite pga detta. Det kommer inlägg snart, jag lovar. Men jag hinner inte sätta mig mer än en snabbis så då blir det ett sådant här inlägg. Ska ändå försöka öra lite roliga grejer när det ändå är nationaldagen och allt. Ska åka till min kompis Ludde som har spelning och sen tänkte jag dansa en stund på Chicago. Så för nu får ni nöja er med en video som Ludde och hans bror gjort med en egen låt såklart. 
 
 
 
 
Detta är alltså första delen i sagan om Tribeking. Ni kan också gå in och kolla på Luddes hemsida som ni kommer in på här. Jag är så stolt så. 
 
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0