Så ses vi åter..

Häromveckan bokade jag in en brunch med mina kära vänner Ellen och Fasica. Ellen bor inte Stockholm längre och vi har kanske inte setts på ett år eller så. Och så kul att samlas igen och träffas allihop. 
 
 
Vi tre gick folkhögskola tillsammans för ett par år sen. Så vi träffades mitt första år i Stockholm. Det är så kul att man kan hålla kontakten långt efteråt. Vi satt och pratade om Ellens Spanien-vistelse, Fasicas bröllop som är i sommar och att jag dansar så himla mycket just nu. En ganska lång up-date så att säga. Det slutade med att vi fortsatte att hänga hela dagen till kl fem när vi skildes åt med ett: -Nu låter vi det inte gå ett år! 
 
Tjing!
 
 
Translation: I met my friends Fasica and Ellen for brunch the other week. We haven't seen each other for so long because Ellen doesn't live in Stockholm anymore. It was so much fun hanging out again and we had so much to talk about. But it didn't end here. No, we did hang out the whole day and when we said goodbye we said: -Don't let it take another year until we see each other. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0