En 30- eller 40-talsdröm

I onsdags när jag och Jessica var på Old touch hittade jag en ny dröm men tyvärr fick jag inte ta med den hem eftersom jag inte vet när jag skulle kunna ha den. Tyvärr tyvärr tyvärr. Men men. Man får njuta av att den satt som en smäck då och att jag ahr bildbevis. 
 
Ser ni vilken pärla det är? 
 
Jag ville bara springa på en gala eller något annat galej på en gång. Kände mig lite som en filmstjärna faktiskt. 
 
På vägen ut såg jag dessa små söta kort. Perfekt till morsdag. Spring och köp!
 
Det bästa med Old Touch är att det finns så mycket att titta på. Man vill liksom aldrig gå därifrån. 
 
Tyvärr fick ju inte klänningen följa med hem men köpte en underkjol så att alla mina klänningar kommer fluffas upp som sockervadd. Tjing på er! 
 
 
Translation: Two days ago me and Jessica went to Old Touch and I found a dreamy 30s or 40s dress that I just wanted to wear at a party somewhere and feel like a moviestar.

Kommentarer
Postat av: Carrå

Hur fin som helst! Shit, nu dog jag lite för en stund!

Svar: Eller hur!!!? Jag dog hur mycket som helst när den satt som en smäck. Om jag hade pengar alltså!
Elsa Maria

2013-05-12 @ 00:25:06
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0