En dag i taget.

Jag sitter just nu med plugg och sånt där kul. Har fyra uppgifter som ska göras och de ska vara på cirka två sidor var. Hej paniken! Men jag städar hellre än att läsa det jag ska och dansar hellre än att skriva det jag ska. Det går bra nu, eller? 
 
Saknar i alla fall det här lilla djuret bakom mig just nu men vi insåg idag (när vi typ pratade för tredje gången eller något sådant) att hon kommer nästa vecka! Big like på den!
 
Och nu under tiden medan jag skulle väntade på att bilden skulle laddas och jag gjorde en sats knäckisar så började jag rita. Har inte ritat ordentligt på två år. Det är ju fantastiskt kul! Kommer självklart att visa när jag känner mig nöjd. Nu borde jag verkligen snart krypa till kojs. Förlåt för de sena inläggen denna veckan. Ska försöka bättra mig och hinna med! 
 
Tjingeling mina vänner!
 
 
 
Translation: I have so much to do in school right now but I rather clean my apartment or dance my feet of then do what I should. And I've just realised that my dear friend Anna (behind me at the picture) is coming next week. I'm so exited! Big like! And one more thing. I have started to draw again. First time in like two years. I'm gonna show you when something looks good enough. Goodnight my dears!

Kommentarer
Postat av: Anna

Hihii <3

2013-05-22 @ 11:35:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0