En god smoothie förlänger livet.

Onsdag och jag skulle leka frisör på Carrå. Lyckades sen övertala fröken om att gå till Chicago med mig och ta en svängom. Men man kan ju inte åka och dansa på fastande mage. Så jag gjorde smoothie till oss. Det bästa som finns såklart. 
 
 
Jag har ingen mikro så jag får värma bären i en kastrull med hett vatten så de ska tina. 
 
Finaste Carrå ser onekligen upplyst ut under lampan. 
 
Jag hade hårnät och blommor i håret. 
 
Jag är farlig med kniv. 
 
Klänningen är från Beyond Retro. Älskar den söta kragen därbak. 
 
Invigde mina nya fina smoothie-glas från Vintagefabriken. 
 
Carrå hade fått låna en klänning av mig så hon kunde följa med och dansa. Det är ju alltid kul när någon känner sig som en själv. 
 
Sen blev det såklart fototajm. 
 
Carrå räddar det som hamnat utanför. I smoothien är det hallon och blåbär, kanel, ingefära och lite honung, en halv banan och vaniljyoghurt. Omnomnom!
 
Såhär galen blir man av smoothie mina damer och herrar!
 
Jag var lika nöjd jag med.
 
Jag var nog också lite smått galen!
 
Häpphäpp!
 
 
Det var den lilla eftermiddagen. Nu tänkte jag möta upp Jessica för något som kanske kommer komma upp på bloggen så småningom. Håll utkik. Vi ses! Tjingeling!
 
 
Translation: Two days ago me and Carrå was hungry so I made us some smoothie before we went to Chicago for some swingdancing. And as always we went nuts when we ate it! 
 

Kommentarer
Postat av: Carrå

Haha vi är ju världens sötaste knäppisar!!

2013-05-19 @ 23:10:24
URL: http://minmormorsvind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0