En helt vanlig måndag.

Fast var det vekrligen en helt vanlig måndag? Nej, solen tittade fram och det hade blivit vår på riktigt. 
 
Jag mötte upp min vän Mikaela och hennes dotter Vera för en cykeltur. Dock var det punka på min cykel så vi fick gå hela vägen. Vi stannade för en glass och sen gick vi till en park. Här tittar vi på cirkusdjuren, typ kameler och sånt. 
 
I parken gungade Vera jättehögt på gungarna. 
 
Vera var en riktig klätterapa. Inte alls rädd för något. Hon skulle högre och högre upp. Jag skulle aldrig vågat det där. 
 
 
Det var en riktigt mysig dag i solen. Helt i min smak. Mer behövs liksom inte. Och om ni undrar så är jag och Vera bästisar nu ;). 
 
 
Translation: My day in the sun with my friend Mikaela and her daughter Vera. 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken trevlig dag! :)

2013-05-09 @ 20:18:04
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0