Gos.

Är hemma hos mina föräldrar på landet just för tillfället. Njuter av lugnet och att få träffa familjen, gosa med katter och imorgon ska jag faktiskt på en möhippa (ssch, säg inget). Det ska bli kul. Jag är klädansvarig så vi får väl se vad man hittar på. Kanske en 80-talsblåsa eller en volangdröm? Bilder utlovas såklart. Men just nu vilar jag bara, kollar på SVT-play och kommer nog strax att somna. Tänkte att jag måste visa bästa gosbilder på mig och Lisen från i onsdags på smygöppningen av Vintagefabriken
 
Bilden har Carrå tagit. Så himla mysig. Mer bilder kommer strax. Ska bara vila lite.
 
Puss!
 
 
Translation: Right now I'm at my parents at their house in the country. Trying to rest, hang with my family and cuddle with the cats. Tomorrow I'm going to a bridal shower för a friend. I'm responsible for dressing her up. Maybe a 80s gown or a dress with a lot of ruffles? This picture is from the pre-opening of Vintagefabriken on me and my dear Lisen. A perfect hug. More pictures are jet to come from that evening. 

Kommentarer
Postat av: Jeanette Seflin

Vilken otoligt härlig ögonblicksbild. En sån man blir glad av :)

Svar: Ja, visst är den fin!
Elsa Maria

2013-05-11 @ 19:18:13
URL: http://kuriosakabinett.blogg.se/
Postat av: Lisen

Åh! Ska spara den här! <3

2013-05-12 @ 14:28:01
URL: http://absolutlisen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0