Instagram genom veckan.

Tänkte att vi i vanlig ordning skulle kolla på senaste veckans instagram. Det har varit en händelserik vecka må jag säga. Om ni vill hitta mig på instagram heter jag elsalisalarson där också. Vi kikar:
 
 
I måndags var det kepsmåndag och jag invigde fynder för 40 kr som jag gjorde på Sugar Hill. Det är vekrligen vår nu och det firade jag med att plocka blommor och sätta i en liten mjölkkanna. 
 
I isdags var det nästan sommar ute och jag tog en glass och gick förbi Kungsträdgården en sväng för att kika på de vackra körsbärsträden. 
 
Sen åkte jag hem till Carrås nya lägenhet och fick lunch på balkongen och efterrätt bestående av smoothie och frukt. Nyttiga ska man ju vara. 
 
Onsdagen kom och jag gick till Old Touch med finaste och bästa Jessica. Hon hittade en hattask. 
 
Sen blev det fika på Vete-Katten med den här fina damen. 
 
Och denna unga fröken var också med på en fika. Så himla fint med vänner alltså! 
 
På kvällen var det ju så klart dags för smygöppningen av Vintagfabriken. 
 
Det var koffertar i fönstret. 
 
Lite mingel var det ju med. 
 
Finaste Carrå är snygg som alltid. 
 
Samlade alla gingers på en bild. Sötnosarna Jessica, Emily, Carrå och Lisen. 
 
Kvinnorna bakom fabriken strålade som alltid. 
 
Och självklart var det pompoms i fönstret. 
 
Tog mig vidare till Chicago för att avsluta kvällen på bästa vis. Man blir alltid glad av dans. 
 
Mina fynd från Vintagefabriken. Märks det att jag fått lite dille på mintgrönt? Jag kunde ju bara inte låta bli. 
 
Torsdagen började med frukost i Paris. Invigde nyaste fatet från Super Living och mustachkoppen är ett måste. 
 
Sen for jag med tåget söderut. 
 
Hamnade på den östgötska slätten och hittade den här trötta killen på trappen. 
 
Hittade också en söt bild på min bror (mitten) och mina kusiner från mitten av 80-talet. 
 
Fredagen kom och jag tog en tur in till Linköping. Hade fått nys om en ny vintagebutik och var ju tvungen att besöka den. 
 
Hittade denna dröm där men tyvärr var den för liten. Typiskt nog! 
 
Tog sen en lunch med min käre bror. 
 
Hade ett lejon bredvid mig när jag kom hem på kvällen. 
 
Det blev lördag och dags för möhippa för min kära vän Stina. Jag klädde henne i min finaste stass. Eller mammas 80-talsblåsa, en väska som ser ut som en ko (ligger i fickan) och en massa accessoarer. Det blev en lång dag men det var mycket trevligt. 
 
Söndagen orkade jag ingenting. Tog mig hemåt, somnade i sängen och sov i ett par timmar. Nya tag nu med en ny vecka, Hur har er vecka sett ut? 
 
 
Translation: My week thru instagramand my name there is also elsalisalarson. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0