Luften smakar som en jordgubbspaj, en solig dag i maj.

 
Jag och Jessica gick igår till Kungsträdgården. Men alla bladen hade fallit ner. 
 
 
Det var fullt av rosa tussar på marken. 
 
Men några rosa moln fanns det allt kvar på träden. Men bara några. 
 
Jessica var bedårande vacker som en sommardag. 
 
Vi kände oss lite som turister. Men vad gör väl det? 
 
Jag hade på mig min sommarklänning från Beyond Retro och matchande tröja (från jobbet) och converse-skor i blått. 
 
Det var strålande sol och man njöt av det fina sommarvädret. 
 
Finaste Jessica. 
 
Och så lilla jag. 
 
 
Visst var det en bra ursäkt att åka in till stan och mysa istället för att plugga? Det tycker jag i alla fall. Man får unna sig ibland. 
 
 
 
Translation: Yesterday I went to town to meet Jessica and se the lovely cherry blossom. But almost all of them were on the ground. Typical. But it was a lovely day in the sun. Much better than to study, don't you think?
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Det är passa på att njuta av skönheten när säsongen är så kort! En utmärkt anledning till att strunta i att studera tycker jag :)

2013-05-15 @ 20:45:00
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0