Och på tal om det där med 20-tal...

...så har jag börjat kolla på en serie som jag fick låna av min vän Mikaela. Har helt missat den innan. Om ni också gjort det tycker jag ni ska se den. Boardwalk Empire. Den handlar om 20-talets Atlantic City, maffian och spritförbudet. Det är fina kläder, intriger och gangsters. Du som sett den, vad tycker du? 
 
 
 
 
 
 
 
 
Translation: And while talking of the 20s you should definitely see Boardwalk Empire. About the 20s Atlantic City, gangsters, the maffia and the prohibition. Have you seen it? If you don't have, see it! If you have, what did you think? 

Kommentarer
Postat av: Simon

den är fantastisk! är inne på andra omgången av de tre säsongerna.

Svar: Lovely! Ska försöka få fram säsong två någonstans ifrån. Har du dem? I så fall vill jag låna!
Elsa Maria

2013-05-27 @ 23:10:24
Postat av: Lisen

Älskar älskar älskar den här serien!

Svar: Den är så fantastiskt bra! Åh, gulle! När ses vi?
Elsa Maria

2013-05-28 @ 10:33:58
URL: http://absolutlisen.se
Postat av: Lisen

Så snart som möjligt efter att hela studentenkaoset är över! Åh, jag längtar!

Svar: Jag med! Lycka till med allt nu!!
Elsa Maria

2013-05-28 @ 11:20:00
URL: http://absolutlisen.se
Postat av: Fröken H

Åh, jag har bara sett ett avsnitt men jag älskade vad jag såg! Har tänkt ta tag i mig själv och börja titta på allvar, men det har inte blivit av än. En annan (mini)serie som jag tycker du ska kolla på är Restless, handlar om en kvinna som får reda på att hennes mamma var spion under andra världskriget. Helt sanslöst spännande och finns på STV-play :)

Svar: Åh, det låter spännande! ska lätt kolla in! Ja fortsätt att kolla! Det är såå bra!
Elsa Maria

2013-06-10 @ 19:04:02
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0