Och så kom våren tillslut.

Här kommer senaste veckans instagram. Mitt namn är även där elsalisalarson. Vi kikar:
 
Veckan började i kaos för att jag glömde bort min jobbtid och skulle egentligen skriva tenta så tisdagen blev en pluggdag och då behöver man ju självklart plugg-godis. Och vad annat än Bridge?
 
Så blev det Valborg och jag lyssnade på Håkan. 
 
Det blev 1 maj och jag tog en solig vårfika med sötaste Silversagan. 
 
Det blev torsdag och det var hårruffs och hemtentaplugg som gällde. 
 
 
Äntligen kom fredagen och jag blev klar med hemtentan och kunde njuta av solen på balkongen. 
 
Det blev kväll och jag och Jessica drack bubbel på Sugar Hill. 
 
Sen dansade vi och hade skoj.
 
Lördag och frukost med finaste Elin. 
 
Denna suddiga bild får sammanfatta lördagskvällen som innebar Sugar Hill dag två. Detta är alltså några fynd och en massa danser senare. Vilken kväll. BIlder kommer snart! 
 
Äntligen söndag och en riktigt vårig en. Jag och Jessica sågs för en tur på Beyond Retro och sen lite vårbilder vid vattnet. N u  ä r  d e t  v å r ! ! ! ! 
 
Tog sen fram symaskinen på kvällen och fixade mitt nyaste fynd. Vad kan det va?
 
 
Det var min senaste vecka. Har ni gjort nåt skoj?
Tjing på er!

Kommentarer
Postat av: Anna

Måste bara säga att din beskrivning av dig påminner märkligt mycket om mig själv. Inte bara att vi delar samma faiblesse för retro, men jag är också från den östgötska slätten men flyttade till stockholm förra vintern för att läsa JMS på södertörn, även om jag inte pluggar just nu.
Märkligt men kul, tack för en jättefinblogg.

Svar: Men åh, vad kul! Roligt att du hittat hit. Det är alltid roligt när man hittar en like. Vart i den östgötska slätten är du ifrån?
Elsa Maria

2013-05-06 @ 10:23:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0