Sugar Hill Stockholm, fredag.

Tänkte att vi kunde kika lite på det jag har gjort i helgen. Tittade förbi Sugar Hill Stockholm på Södra Teatern en sväng i fredags. Det är alltså som en vintagefestival, alla är fint klädda, snygga i håret och så dansar man swing tills tårna blöder. 
 
 
Gick dit med världens bästa Jessica som var fin i sin mundering för kvällen. Rosettbrosch och allt.
 
Precis när man kom in i foajén fanns det en photobooth där man kunde få bilder tagna på sig i retrostil. 
 
Jag och Jessica var spända på vad vi skulle få se när vi kom in. Ingen av oss hade varit på Sugar Hill tidigare. 
 
Därinne möttes vi av dans och vackra människor. 
 
Sen sjöng the Birdettes med vackra Karoline i spetsen. Riktigt härligt att lyssna på. Man blev glad ända ut i tåspetsarna. 
 
Sen gick jag och Jessica ut på terrassen och pratade om hur förälskade vi är i sommar-Stockholm och så njöt vi av utsikten. 
 
Jessica var som en dröm. Min alldeles egna sagodröm! 
 
Sen hann jag inte ta fler bilder för vi tog ett glas bubbel och pratade om livet och sen dansade vi tills det stängde. Mer bilder från dag två kommer en annan dag. 
 
Tjingtjing!
 

Kommentarer
Postat av: karoline

åh vad fina ord och bilder! KRAM

2013-05-08 @ 15:23:53
URL: http://www.karolinesvintage.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0