The Great Gatsby. Like the 20s

Såhär såg jag ut i förrgår när jag och Jesica gick på premiären av The Great Gatsby. 
 
Jag hade lyckats fixa fingerwaves. Första gången faktiskt. Det gick ju ändå ganska bra må jag säga. Halsbandet och hårbandet fick jag låna av Carrå. 
 
Visst är det ett fint spänne på bandet? Örhängena är faktiskt från mitt jobb för kanske ett år sen. Så söta och passar bra till temat. 
 
En glad tjej i kön till premiären. 
 
Sen hade jag ju den här godingen med mig också.
 
Mer bilder kommer. Just nu har jag bara så sålig internet anslutning så det går långsamt att fixa inlägg. Hoppas ni får en fin kväll och helg. Nu tänkte jag kanske åka och dansa. Igen. Som vanligt. Men det är ju så kul! Tjing!
 
 
 
 
Translation: This was my look on thursdays event when I was at the premiere of The Great Gatsby. And of course it was Jessica who brought me. 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill också ut och dansa. Har du några tips på vart man kan gå? Och vet du om det finns något nyktert ställe man kan gå till i Stockholm?

Svar: Hej! Det är klart du ska ut och dansa!! Jag dansar ju på Chicago vid Zinkensdamm. Där finns det klasser i alla möjliga nivåer. Det finns socialdanser varje onsdag och lördag och då är det frivilligt att dricka om man vill eller ej. Men vad jag har sett vill folk helst dricka vatten när de har dansat :).. Sen finns det lektioner och en del socialdanskvällar på Sweidish Swing Society också. Det ligger vid fridhemsplan. Har inte jättekoll på dem faktiskt men googla så får du veta mer. Det är svårt det där med nyktra ställen men man får ju helt enkelt undvika det om man inte vill dricka. Jag brukar mest bara ta vatten när jag är ute på socialdanskvällar. Det känns skönast så. Hoppas vi ses i vimlet i dansen någongång! Kram
Elsa Maria

2013-05-20 @ 18:43:56
URL: http://craxyknas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0