The Great Gatsby. Premiären. Del 1.

Ja, ni har ju sett hur jag såg ut denna afton. Men hur var allt annat, undrar ni? Jo, det tänkte jag visa nu. Alltså, premiären. Blev medbjuden av Jessica och det var magiskt från första stund. Alla var fantastiskt vackra och nu ska jag sluta babbla så ni får se istället. 
 
Här står jag och har det bra. 
 
Utanför stod den här skönheten. 
 
Jessica var glad och jag blev starstrucked när jag såg Kjell Bergkvist. 
 
Såhär såg det ur inne med kristallkronor och allt. 
 
Det stod en man uppe på en läktare och spelade trumpet. Väldigt fancy vill jag lova!
 
Sen satte vi oss i salongen och var mycket spända över filmen och hur den skulle vara. 
 
Efter filmen tog jag och Jessica en promenad genom Stockholm och vi kom på att det här kommer bli den bästa sommaren och vi pratade om hur förälskade vi är i staden. Och så pratade vi om filmen såklart. Trots allt negativt jag hört om den så var den vacker och definitivt en pärla jag kommer att köpa hem så småningom.
 
Vi hamnade på efterfest på Grand Hotel. Såhär såg det ut bara i damrummet så då kan ni tänka er hur resten såg ut. Jessica i sin finfina topp från 20-talet.
 
Madelin med ett fantastiskt pärlhalsband.
 
Alla var riktigt uppklädda och alla pratade med varandra inne på damrummet. 
 
Här är jag. Och alla andra vackra människor. 
 
 
Mer bilder kommer inom kort. 
 
 
Translation: The first part of my pictures från the premiere of The Great Gatsby and the afterparty at Grand Hotel. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0