Vintagefabriken, pre-opening del II

Så var det dags för del två av smygöppningen av Vintagefabriken
 
Såhät såg fönstret ut. Man vill ju bara ha allt som finns där! 
 
Andra fönstret var fullt med koffertar. 
 
Denna skrivardröm vill man ju bara ta med sig hem. 
 
Lisen kollar provrummet för att se om det är instagramvänligt. Det är det. 
 
Lite mingel. 
 
Mer mingel och som vanligt älskar jag Sarahs min på bilderna jag lyckades fånga på henne. 
 
John tar bilder till Emmas blogg och jag smygfotar dom. 
 
Fina fina Emma.
 
Samlade alla gingers på en bild. Jessica, Emily och Carrå. Så fina så! 
 
Och självklart blev det ju en bild på damerna bakom fabriken. Emma, Linda och Lollo. Så fantastiska människor! 
 
Sen satte vi oss ner för en stund. Finaste Carrå och Lisen. 
 
Sen vinkade vi hejdå till Vintagefabriken för denna gång. En mycket fin kväll och detta kommer verkligen bli häng-stället i sommar.
 
Har precis varit i stan en sväng för mys med min älskade SIlversaga. Borde väl ta tag i pluggandet nu då. 
Tjingeling!
 
 
 
 
Translation: More pictures from the pre-opening of Vintagefabriken. It was a lovely evening with lovely people. A special thank you to Emma, Linda och Lollo.

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Oj, oj så fint! Dit måste jag bege mig nästa gång jag är i huvudstaden.

Svar: Det tycker jag verkligen! Bästa butiken! <3
Elsa Maria

2013-05-14 @ 20:59:43
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0