Vintagefabriken, vilken dröm!

 
 
Har ni hört att Vintagefabriken, alltså Linda, Lollo och Emma, ska öppna en butik? Den slår upp portarna den 9 maj och jag tror att det kommer bli underbart! Ser så fram emot att hänga där och hitta massor av fantastiska klänningar. Du hänger väl på?
 
Bilderna är tagna från Vintagfabrikens hemsida. 
 
 
Du hittar butiken på Svandammsvägen 8 i Midsommarkransen och öppettider är onsdagar-fredagar 12-18, lördagar 11-15 och söndagar 12-15. 
 
Visst är det en dröm?
Tjing!
 
 
 
Translation: Did you know that Vintagefabriken, known as LindaLollo och Emma, is openng a store? I'm gonna hang there and find a lot of beautiful dresses. Come with me and check it out! 
You find the store är Svandammsvägen 8 in Midsommarkransen and it's open wednesday-friday 12-18, saturdays 11-15 and sundays 12-15. Isn't this a dream?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Charlie CS - Kulturtanten som Cramar

Åh! Jag som hade tänkt åka upp den helgen men nu ändrade jag så jag var uppe nyss. Får åka upp i sommar istället!

2013-05-03 @ 13:52:42
URL: http://kulturcramar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0