Downton Abbey, kostymdrama när det är som bäst.

 
 
 
 
 
Ni har väl inte missat att det är säsongspremiär för Downton Abbey nu i dagarna? I lördags tror jag bestämt att det var. Det är dags för säsong fyra och det är ju ett måste att se för alla som älskar kostymdraman. Jag har redan tjuvkikat lite sådär som man gör men vill man inte det så sänder SVT hela serien och den hittar ni här. Bara se den, ok? 
 
Tjing!
 
 
Translation: It's time for season four of the lovely Downton Abbey. It's a must if you love costume drama. You can see it here or you can do as I did, just a little sneak peek beforehand. Just see it, ok?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är så himla bra, en utav mina absoluta favoritserier. Har du sett Bomb girls? Tror du skulle gilla den serien, finns på netflix!

Svar: Ja, helt klart! Ja det har jag faktiskt! Kollade mycket på det i våras men det var längesen nu och har inte sett klart alla säsonger. Kanske blir nästa serie att plöja igenom :). Kram
Elsa Maria

2013-11-04 @ 10:27:52
URL: http://unvelo.se
Postat av: Fröken H

Åh, downtom Abbey! <3 Blev SÅ arg efter julspecialen att jag inte börjat titta ännu, men när säsongen är till ända ska jag sträck kolla på alla avsnitten med min sambo som också älskar den serien :)

Svar: Jag veet! Kände samma sak. Fast det jobbiga var att jag hade glömt bort det och kollade igenom hela serien igen och blev helt förstörd. Men nu har jag kollat klart på alla avsnitt. Kommer dock se dem igen via svt. Man kan ju inte få för mycket downton!
Elsa Maria

2013-11-08 @ 22:26:11
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0