“First electricity, now telephones. Sometimes I feel as if I were living in an H.G. Wells novel.”

 
 
 
 
 
Igår gick jag till Gildas rum för en fika.
 
Med mig hade jag fina Emelie som driver unvelo. 
 
 
 
Det är verkligen ett av de mysigaste caféerna jag vet. Just för den lite murriga stämningen med alla tavlor och den vinröda färgen. 
 
 
Sen är ju självklart sällskapet viktigt och det här var ett mycket bra sällskap. Jag tror vi satt där i över tre timmar och pratade om allt mellan serier, så som Downton Abbey, böcker, frukostar och pyssel. Himla mysigt alltså. 
 
 
Translation: Yesterday I went to Gildas for coffee with my new friend Emelie who has the blog unvelo. I love this café with it's many paintings and the dark red color. And of course I had good company. We sat there almost three hours and talked about everything between series, books, breakfasts and DIY:s. A lovely day!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0