Instagramveckan. Från frukost till fabrik.

 
Dags för ännu en instagramvecka. Om ni vill kika in där heter jag som alltid @elsalisalarson. Vi kikar:
 
Började veckan med croissant till frukost. 
 
Fortsatte sen med att delta i en tävling om ett par skor. Vill sååå ha.. 
 
Ännu en frukost för en frukostälskare som jag. 
 
Kände mig hoppfull och glad trots det tråkiga vädret. 
 
Hängde med den här snubben en dag. Eller kanske i byggnaden bakom honom. 
 
Tog en ledig kväll med bubbelbad och vin. Lyx! 
 
Lördag = jobb på Vintagefabriken. 
 
Nya pastelliga visitkort. Så fint!
 
Det blev söndag och jobbade även då på fabriken. Carrå kom och hälsade på och provade en fantastiskt fin klänning. Visst är hon snygg? 
 
Hej från fabriken! 
 
Sen bestämde jag att det var dags att sova så att jag dagen efter (idag) skulle bli klar med uppsatsen. 
 
 
Det var min senaste vecka det. Hur har er vecka varit? 
 
 
Translation: My latest week through instagram. If you want to follow me there my name is @elsalisalarson. How was your week?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0