Och vinnaren är.....

 
 
 
 
 
La ju ut en liten tävling förra veckan till en VIP-kväll på Vintagefabriken och nu är det lite sent om sider dags att dra vinnaren. Och vinnaren är...
 
*trumvirvel*
 
Emma!
 
Med motiveringen:
Jag är relativt ny i Stockholm och som den vintageälskare jag är, skulle det vara otroligt kul att få ta del av den fina vintagevärlden för en kväll. Sen är ju hattfest en himla fin grej också! 
 
Grattis! Glöm inte att ta med din festligaste/finaste/roligaste hatt!
 
Emma, du får jättegärna maila mig på elsalisalarson(a)gmail.com så berättar jag mer information om kvällen. Och ni som inte vann, häng inte läpp, du har chans igen eftersom både Emma, Lollo och Linda lottar ut platser till VIP-kvällen. Kika in på deras bloggar och tävla där. Lycka till!
 
 
 
Translation: The winner of the competition of a place to the VIP night at Vintagefabriken is Emma! If you who didn't won, want another chance to win you can always compete at the blogs of Emma, Lollo and Linda. Good luck and congratulations Emma!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0