Blundar tills jag skymtar lyckan och jag vet att allt är för bra nu..

 
 
 
Nu är hösten verkligen här. Jag försöker att tänka att det är fint ute, njuta när solen är framme och insupa alla härliga höstdofter. Jag vet att snart är det över så jag måste passa på nu. Klä mig i alla färger jag tycker bäst om, dansa bara för att, ta vara på det som är nu och leva. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Klänningen är från Vintagemässan och den har blivit en storfavorit i min garderob. Kappan är från Old Touch, hatten från mormor, strumpbyxor från Indiska och vantar från Sivletto. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Den här dagen var en härlig måndagseftermiddag. Jag och Carrå tog oss till Odenplan för att njuta av hösten, kika in på Old Touch och ta en fika på bästa Nybergs Konditori. En härlig dag att njuta av hösten på. 
 
 
 
Translation: It certainly is autumn now. I'm trying to embrace it all, the air, the smell, the colors. Enjoy the sun while I can and dress up in my favorite colors. I want to dance and I want to live now. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0