Emma-Klara and The Flowershop.

 
Vill bara tipsa er om en alldeles underbar blogg som tillhör min fina vän Emma-Klara. Jag träffade henne i somras i Paris och det visade sig att vi hade massvis med bekanta och på något vis känns det som om man har en själsfrände på en annan plats i världen.
 
 
 
 
Emma-Klara bor i Paris och är fotograf, dekoratör och musiker. Hon flyttade till Paris för att musicera på gatorna och blev kvar. Jag tycker att hennes bilder är drömska och fina och man får så mycket inspiration när man kikar på det.
 
 
 
Butiken som Emma dekorerar mest hos heter Paperdolls. Det är en helt magisk butik som man inte kan lämna på en stund. Man måste titta på precis allt. Hann med en tur dit när jag var i Paris och det var precis i min smak. 
 
 
 
Det blev dagens tips. Ni hittar in till hennes blogg här. Annars tycker jag att ni ska kika in hennes instagram också där hon heter @emmaklaraflowershop. Alla bilder har Emma tagit och de finns på hennes blogg. Enjoy! 
 
 
Translation: I want to show you the blog of my dear friend Emma-Klara who lives in Paris. She is a photographer, visual merchandiser and a musician. We met in Paris this summer and it feel like having a soulmate in another place on earth. She moved to Paris to sing on the streets and stayed there. She mostly decorates at a shop called Paperdolls. It's a shop you never want to leave because you want to look at everything. So beautiful things. You find her blog here and if you want to check out her instagram she is calles @emmklaraflowershop. My tip for the day. Emma has taken all the pictures and they come from her blog. Enjoy!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0