En fika på Nybergs är som en dröm...

 
 
En mycket fin dröm. Förra veckan träffade jag min nyfunna vän, Sofie, för en fika på Nybergs konditori. Som vanligt var det nästan tråkigt, trist och alldeles alldeles underbart! 
 
Vi pratade allt från vår gamla skola (vi har nämligen gått samma gymnasie fast olika år och så träffas vi på en danslektion här i Stockholm flera år senare), till relationer, till vänner, till vintage. 
 
Det var en mysig eftermiddag. Något att bygga på helt enkelt. Och det, det gillar vi! 
 
Tjing!
 
 
Translation: Last week I went to Nybergs for a "fika" with my new friend Sofie. We talked about our old school (we went on the same school but in different years and met years after on a dance lesson at Chicago), relationships, friends and vintage. It was a lovely afternoon.
 
 

Kommentarer
Postat av: Rakel

Å, fine Sofie! :)

Svar: Åh! Känner du Sofie! Vad fint! Världen är allt bra liten :)
Elsa Maria

2013-10-23 @ 20:29:13
URL: http://www.divaakira.com
Postat av: Rakel

Ja, møtte henne en del ganger i Oslo. Og dere sitter på mitt yndlingssted når jeg er i Stockholm. :)

Svar: Åh! Vad roligt! Ja, Nybergs är mitt absoluta favoritcafé i Stockholm! Där kan man bara vara och njuta av dagen :)
Elsa Maria

2013-10-24 @ 08:34:14
URL: http://www.divaakira.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0