Instagramveckan. Från höst till tåg, till kalas.

Dags för att kika på förra veckans instagram. Mycket som hänt den senaste veckan känns det som. Om ni vill följa mig där är namnet @elsalisalarson. Vi kollar: 
 
Myste bland höstlöven. Fikade sen med den här pärlan. 
 
Jag fikade också men blundade mest hela tiden. Det blev tisdag och jag åt frukost på sängen. 
 
Saknade det här monstret som en tok! Blev sen vrålarg på Cloetta som gjort om mitt favoritgodis! Gaaah!
 
Min rådjurssamling.
 
Längtade sen till Paris. 
 
Gjorde om lite på bloggen som ni kanske märkt. 
 
Det blev lördag och vi åkte tåg. 
 
Ett gammalt tåg från förr. 
 
Åke var med. 
 
Likaså de här snyggingarna, Simon och Jessica. 
 
Självklart Lisen också!
 
Carrå såg ut lite som en filmstjärna. 
 
Jag själv hängde ut genom fönstret.
 
På kvällen svitchade vi om till maskerad med cirkus-tema. Jag var lindansös. 
 
Vi taggade gärnet. 
 
Helbild på moi. Var tvungen att köpa en tutu för detta. Har alltid velat ha en. Nu är den min! 
 
Carrå var the tattooed lady.
 
Miriam var stark och snygg som alltid! 
 
Lars var en apa a la Djungelboken. 
 
Det dansades och stojades fram till småtimmarna. 
 
Söndagen innebar födelsedagsfika hos Miriam. Hon hade bakat i mängder så man kom verkligen inte hungrig därifrån. Mycket mysig eftermiddag. 
 
 
Translation: My week through instagram. It feel like a crazy one with a lot to do. If you want to follow me search for @elsalisalarson
 

 


Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken härlig vecka! :) Tåget från förr skulle man ju inte tacka nej till att åka :)

2013-10-15 @ 11:09:15
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0