Instagramveckan. Från sminkbord till plugg.

 
 
Veckan som varit har varit lugn på ett vis, men också väldigt pluggig. Eller ett försök till plugg vilket inte gick så bra. Tänkte i alla fall att vi ska kika på vad som hänt den senaste veckan. Vill ni följa mig på instagram heter jag även där @elsalisalarson
 
 
Jag gjorde plats för mitt fantastiska sminkbord genom att flytta om lite i mitt rum.
 
Nöjd som bara en fröken i sina bästa år kan vara. 
 
Tisdag innebar fika på Nybergs konditori med Carrå.
 
Där läste jag medan Carrå broderade. En mycket fin dag! 
 
Jag började brodera och kunde sen inte sluta. Resultatet har ni ju sett. 
 
Är man ledig en morgon är det smoothie som gäller. 
 
Visade upp min nya almanacka och längtar lite till 2014 så jag får använda den.
 
Saknade Kerstin och mindes när hon kom till mig och var så här liten.
 
Vintagefabriken annordnade en tävling som inte avgörs förrän om några veckor så passa på att försöka vinna dessa fina saker. 
 
Avslutade veckan med ett försök till plugg vilket resulterade i en video när mina fötter dansar till Monica Z. 
 
 
 
Translation: My week through instagram. My new dressing table and a lot of studying. If you want to follow me there my name is @elsalisalarson.
 
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Du har verkligen den finaste bloggen jag någonsin sett! himla härliga bilder och så!

Svar: Men gulle dig! Vad glad jag blir! Välkommen hit och hoppas vi hörs igen :)
Elsa Maria

2013-10-28 @ 23:02:43
URL: http://idashemligablogg.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0