När löven faller låtsas vi som ingenting och ler, för nu är det höst.

 
 
I lördags kilade jag och min kära roomie iväg till Vintagemässan. Men först lite bilder på dagens outfit. 
 
 
 
 
Dagen till ära hade jag på mig en gredelin klänning eftersom vi (jag, Carrå och Lisen) är tant Grön, tant Brun och tant Gredelin. Jag är då den sistnämnda. Klänningen är köpt på Old Touch och jag har längtat att få börja använda denna höstiga klänning igen. Under har jag min fluffigaste underkjol så att kjolen står ut som den ska. Kavajen är från 2km loppis i Aspudden, strumpbyxorna från Lindex, sjalen har jag fått från en vän och vantarna köpte jag på Sivletto för någon vecka sen. Bästa höstvantarna. Skorna är från en skoaffär i Linköping om jag inte minns fel, bältet är min mammas, hatten är från min mormor och väskan har jag fått av min mamma som köpt den på en second hand butik. Älskar känslan av att gå runt med en kappsäck i handen. 
 
Jag och min fina pärla på väg att leta fynd. En trevlig man frågade om han skulle ta kort på oss båda. Det fick han. 
 
 
Det var en fin dag och jag ska berätta mer om mässan en annan dag. Nu ska jag njuta av höstens färger.
 
 
Translation: Time for the Vintage fair but first some pictures of my outfit for the day. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0