Vintagemässan, bakåt: framåt.

Förra lördagen var det ju dags för höstens vintagemässa. Jag och Carrå pallrade oss dit tills det öppnade och skulle köra en snabbrunda. I alla fall jag. Var sedan tvungen att springa till tåget som skulle ta mig hemhem för kalas. Men i alla fall så hann jag ta en tur på mässan och se och jag hittade något jag ville ha med mig hem. 
 
Som vanligt var det mycket folk där.
 
Carrå letade sjalar hos Marshmallow Electra.
 
Swedish Hasbeens hade ett bord i mitten med en massa gobitar från nya kollektionen. 
 
Det finns alltid mycket att titta på när man är här. 
 
Carrå var söt som alltid. 
 
Hon hade såklart redan fyndat en massa!
 
I alla hörn fanns något att leta i, dra i, kika på och känna på. Och mycket ville med hem. Dock hade jag inte helt tiden att vända på allt men några grejer fick följa med hem. Ska visa er så småningom. 
 
Avslutade besöket med att smygfota Simon. Tack och hej, kära vintagemässa! Vi ses igen i vår!
 
 
 
Translation: Last saturday it was the vintage fair. I went for a quickly stroll around and found a few things wich I will show you soon. It was a lovley morning, though a bit crowded. See you next spring, my dear fair!
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Önskar att jag hade kunnat vara där, får boka in ett besök till våren :)

Svar: Det måste du göra, helt klart!
Elsa Maria

2013-10-09 @ 21:56:24
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0