Att loppa med dig är som att shoppa. Fast bättre.

Igår träffade jag min käraste Jessica. Det var för längesen vi sågs och jag insåg hur mycket jag saknat henne. Hennes fantastiska leende och hennes kramar, hennes tankar och hennes oerhörda förmåga att få mig att känna mig sedd för den jag är. 
 
Fröken såg ut såhär dagen till ära. Det var nämligen dags för årliga eventet 2 km loppis i Aspudden. 
 
Jag vilade en stund efter att jag länsat loppisen på bästa fynden. Ska visa er en annan dag. Bland annat inhandlades den fantastiska capen som jag har över axlarna. Fin eller hur?
 
Det var en himla fin dag och jag är så glad att jag fick dela den med en av de bästa personerna. 
 
Jessica lyckades norpa åt sig tre (!!!) fantastiskt fina vintage-klänningar . 
 
Min solstråle! Tack för denna fina söndag i sällskap med dig!
 
 
 
 
Translation: Me and my dearest Jessica went to a flea market and found a lot of bargains. I'va missed this beautiful lady, her smile and her thoughts, her hugs and her ability to make me feel special. A lovely perfect sunday!
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Loppis är ju det bästa som finns, näst kärlek och djurbebisar. Ska bli kul att se dina fynd!

Svar: Ska snart försöka ta lite bilder på det jag hittat :)
Elsa Maria

2013-09-03 @ 22:12:11
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0