Dagen då jag blev tjugofem. Del två.

Tänkte att ni kunde få följa med mig på dagen då jag fyllde tjugofem. Det var en så himla fin dag och kameran fick hänga med hela dagen. 
 
Dagen började med skönsång och lyxfrulle och Simon var min present på morgonen. efter det sa Carrå att jag skulle göra mig iordning, vilket ni sett resultatet av redan. Carrå hade hela dagen planerad och jag fick bara veta hållplatsen vi skulle till men inte destinationen. 
 
När vi hade gjort oss i ordning åkte in till stan för att jag skulle få välja ut diverse presenter i två olika butiker. Efter det blev det lunch. 
 
Våra hattar var kompisar. 
 
Finaste Carrå som gjorde min dag så speciell. 
 
Vi skulle ta spårvagnen, den gamla, men den kom aldrig tyvärr så vi fick ta den vanliga. Men man kan ju passa på att fotografera sig lite. 
 
Det blev höstkappa denna dag. 
 
Jag spexade till det lite. Jag menar, det är ju inte varje dag man fyller tjugofem. 
 
 
 
Jag hade mina promenadskor som jag köpt för 30 kr på en loppis och min kappsäck som jag fått av mamma.  
 
Och såklart mormors fantastiska hatt som jag älskar.
 
Carrå dokumenterade hela dagen åt mig eftersom min kamera hade lite dåligt batteri. Så många av bilderna från dagen har hon tagit. Hon var vacker som en dag i hösthatt och fantastiska lockar. 
 
 
Så. Det var några delar av min fantastiska dag. Mer bilder från resten av dagen kommer så småningom. Så tacksam för så fina vänner och tjugofem känns verkligen som en bra ålder. 
 
 
 
Translation: Parts of my birthday. A great breakfast and a trip to town. Carrå had planned it all and I knew nothing. A great day. It feels good to be 25. 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Grattis igen och kombinationen med det blågröna och bruna är riktigt fin på dig! :) Kan du förresten lägga upp en tutorial på hur du gör ditt hår? Skulle vara kul att testa på luggen någon gång :)

Svar: Tack så mycket! Vad kul att du säger så! Den där blågröna färgen är en av mina favoriter, så kul när man kan matcha. Men visst skulle jag kunna göra det! Hårinlägg comin' up! Är det just den frisyren du vill se? Kram
Elsa Maria

2013-09-19 @ 21:36:22
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Fröken H

Precis! :)

2013-09-20 @ 08:52:33
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0