Dagen då jag fyllde tjugofem. Del tre.

 
Vi fortsätter vandringen genom min födelsedag då min fina Carrå tog med mig på äventyr. Det är även hon som stod för de flesta bilderna då min kamera hade dåligt batteri. Färden tog oss till Djurgården och Nordiska Muséet.
 
Vi började med att leka lite i Lekstugan. Det var affär på agendan. 
 
Jag kunde erbjuda massor med saker. 
 
Fisk till exempel. 
 
Eller kanske lite konserver. 
 
 
Lite gamla skyltar är aldrig fel. 
 
Men titta, där var vi ju, tant Grön, tant Brun och tant Gredelin. Och så farbror blå såklart. 
 
Vi vandrade runt i muséets alla hörn. 
 
Men hallå, där är ju vi! I en bok? 
 
Såhär kan man se ut. 
 
Eller såhär! 
 
Vi shoppade loss i butiken på Nordiska och köpte pappdockor. Carrås var Betty Grable.
 
Min var Grace Kelly. 
 
 
Sen började vi spela på mina nya spel som jag också köpte. Löjliga familjer och Svarte Petter. 
 
Fina pärlan alltså. 
 
Och så lilla jag. 
 
 
 
Jag började leka med mina godisaskar som jag också köpt.
 
 
Nej nej, vi tog inte alls mycket kort eller så.. 
 
Carrå lekte också med sina små askar. 
 
Jag provade om jag fick plats med asken i munnen. 
 
Det fick jag! 
 
Mer bilder kommer, var så säker. Och kanske en liten video, vem vet...
 
 
Translation: The third part of my birthday. We went to a museum and played for a while. More is jet to come. 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Haha, sista bilden är så charmig! :) Vilken fin födelsedag du hade :D

Svar: Ja den var fin! ^^
Elsa Maria

2013-09-22 @ 20:42:39
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0