Instagramveckan. Les Mis, porslin och franska bakverk.

Ännu en vecka har gått och man märker att hösten är på ingång. Dock så har solen varit framme denna vecka och jag har låtsats att det varit sommar fortfarande. Vad har hänt i veckan då? Tänkte att vi kikar på min instagramfeed. Om ni vill följa mig där är namnet elsalisalarson
 
Måndag och pluggdag. Tog mig vatten över huvudet och tänkte att jag skulle ta mig igenom hela denna. den har 1450 sidor ungefär. Puh!
 
Bloggade lite om sommaren. 
 
Det blev onsdag och inte vilken onsdag som helst utan basker-onsdag. 
 
Besökte Vintagefabriken och fick saft. 
 
På torsdagar är det rosa tema på frukosten. 
 
Mina nyaste tillskott i skåpen. Älskade retroporslin. 
 
Fredag och äventyr i antågande. 
 
Dags för fabulös fransk frukost. 
 
Bästa Mia Öhrn berättar om sina bakverk och sin bok. 
 
Det var uppdukat med champagne och fint porslin. 
 
Sen tog vi för oss och jag var tvungen att smaka på allt. Heaven! 
 
Jag och pinglorna, Lollo och Emma. 
 
Ett litet blogg-gäng och Mia. Vilken fantastisk morgon. 
 
Helgen innebar försök till plugg och Charleston-dans. Mitt i pluggandet drömde jag om franska bakverk som jag ska göra sen när jag får tid. 
 
Det var min vecka det. Hur har ni haft det? Något spännande som hänt elle ska hända? 
 
 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow me my name is elsalisalarson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0