Anteckningskärlek.

 
Som ni säkert vet vid det här laget så älskar jag anteckningsböcker. Att samla på, att skriva i eller bara att titta på hur fina det är och vad glad man blir när man tar upp ett vackert anteckningsblock ut väskan. Så, jag tänkte såhär, att mitt nästa projekt skulle bli att göra ett eget anteckningsblock. Har dock inte helt hunnit göra klart det men ni kommer i alla fall få en idé om hur det kommer se ut. 
 
 
anteckning1
Har klippt ut en utsida från ett fantastiskt fint papper som jag köpte i butiken Les Fleurs i Paris.  
 
anteckning2
Klippte sedan ut pärlvitt papper i samma storlek och vek utsidan runt ett av innerpappren. Har inte hunnit än men tänkte lilla fast ytterpappret litegrann. 
 
anteckning3
Sen är min tanke att jag ska sy längs ryggen på boken. Har som sagt inte hunnit göra klart det riktigt än men det känns som om det kommer bli fint. Ett ganska lätt och roligt pyssel om man älskar anteckningsböcker och inte vill köpa färdiga. 
 
Tjing! 
 
 
Translation: Made my own notebook. Not quite finished yet but you get the idea. 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Tror det kommer bli superfint! :)

Svar: <3
Elsa Maria

2014-04-29 @ 09:23:53
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0