Cutie Cats

 
Häromdagen gick jag och köpte en present till mitt kusinbarn Esmeralda som fyller sex år i helgen. Det blev en perfekt ballerinaklänning. Köpte en likadan till Ingrid, fem år. När jag gick där på H&M och letade efter något att köpa hittade jag dessa cutie cats-clips och kunde inte låta bli att de med dem hem.
 
 
 
De har den perfekta mintgröna färgen och är sådär lagom pastelliga.  
 
 
Perfekt till att hänga upp saker med. 
 
Cutie Cats - för en crazy catlady. 
 
Tjingeling!
 
 
Translation: Some new paperclips called Cutie Cats. So cute and in the best color. 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie

Så himla söta!

Svar: Visst är de? Helt perfekta :)
Elsa Maria

2014-04-02 @ 18:53:43
URL: http://thaothi.blogspot.se
Postat av: Anonym

åh vad fina!! inhandlades de på H&M?

Svar: Ja precis, köpta på H&M!
Elsa Maria

2014-04-02 @ 18:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0