I just want to go South again. In the fresh air where I don't pretend. Where I breathe music all day long. Only the cows can sing along: La la la

 
 
 
 
 
 
 
Det är äntligen, äntligen vår och jag och min kära mamma bestämde oss för att njuta av den ute i skogen och samtidigt kika på alla fina blommor som kommit fram. 
 
 
promenad2
Jag hittade en liten blåsippa som fick följa med hem. Ja, jag vet att de är fridlysta men det finns massor där jag bor och de kommer inte dö ut där i första taget.  
 
promenad1
Min fina mamma. 
 
promenad3
 
promenad4
Vi vandrade längs stigarna och njöt av värmen. Hade på mig min nya och oemotståndligt vackra sjömansklänning som jag köpte på Vintagemässan.  
 
promenad5
Sen vilade vi på ett litet berg (där jag lekte Ronja Rövardotter som barn) innan vi gick hemåt igen. En mysig promenad på landet som får en att önska att man hade närmre till det.
 
Tjing!
 
 
Translation: A walk in the forrest with my mother at springtime. 
 
Trackback
RSS 2.0