Instagramveckan. Våren är här.

 
Dags för veckans instagram. Ni hittar mig som vanligt på @elsalisalarson. Vi kikar:
 
Började veckan med att göra en spellista på bloggen och visade denna bild från två veckor sen. 
 
Jag och Mathilda tog glasspaus från kulturredaktionen. Det var vi värda tyckte vi. 
 
En film om vad som händer i lägenheten. 
 
Visade upp mitt förkläde i det #apronbattle som @majasmanufaktur startat.
 
Våren är vekrligen här. 
 
Jag och Carrå åt glass i solen. 
 
Åkte hemhem och gick ut med Kerstin. 
 
Målade ägg som en katt. 
 
Gick på promenad och hittade blåsippor. 
 
Gick i skogen med mor. 
 
Var nöjd för att det är vår. 
 
Pastelliga naglar och blåsippa. 
 
Det var min vecka det. Berätta, hur har ni haft det? Har det hänt något skoj? 
 
 
Translation: My week through instagram. If you want to follow my name is @elsalisalarson
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0