Moi!

 

 
 
 

Jag kan: äta upp en kexchoklad på 1 minut om inte mindre och jag kan fixa min frisyr på några minuter. 

 

Jag vill: att min katt Kerstin ska bo hos mig. 

 

Jag borde: alltid ha platta skor så att jag inte ramlar så mycket (har sämst balans)

 

Jag skulle: skrivit på en artikel till skolan men struntade i det och tog påsklov istället. 

 

Jag gillar: att våren äntligen är här!

 

Jag älskar: att vara spontan och åka på picknick eller dricka champagne helt utan anledning. 

 

Jag måste: bli bättre på att göra en budget.  

 

Jag behöver: kramar och sömn. 

 

Jag får: ofta rysningar och tårar i ögonen av bra musik.

 

Jag kan inte: stå på händer. Som jag alltid önskat att jag kunde det. Tror det beror på min dåliga balans. 

 

Jag vill inte: att min mormor ska försvinna från den här världen. Inte än. 

 

Jag borde inte: äta så mycket godis som jag gör men det är ju så gott.

 

Jag gillar inte: när människor är elaka mot varandra utan anledning. 

 

Jag älskar inte: korv. Det är det värsta jag vet. Är ju vegetarian men kan inte äta veggo-korv heller. Usch!

 

Jag måste inte: ta på mig så mycket som jag ofta gör. Men jag vill!

 

Jag behöver inte: fler vintageklänningar men man kan ju inte låta bli!

 

Hittade denna lista hos Retrolover-Johanna

Puss på er!

 

 

Translation: A thursday list about me. For translation, click on the Google translate button in the menu. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0