Tisdagslista. 2.0.

 

 

Vad är det för dag idag?

Idag är det tisdag. Fast inte en helt vanlig tisdag för idag började vi med en webbtidning i skolan. Hur kul som helst!

 

Vad gör du just nu?

Jag sitter i min soffa och kollar på serier. Har precis ätit taco och innan dess tog jag ett bad för att bli varm igen efter en dag i regnet. 

 

Vad ska du göra idag?

Dagen har redan gått och jag tänkte strax krypa till kojs. Men idag har jag som jag skrev tidigare jobabt med en webbtidning och varit kulturreporter hela dagen. Har intervjuat folk och suttit på vår redaktion och skrivit. Sjukt intensiv dag, är verkligen helt slut, men den var samtidigt så rolig. 

 

 

Vad har du på dig?

Idag har jag på mig min fina rödrosa klänning och min damfluga. Plus en vinröd basker på knoppen!

 

Vad har du på att-göra-listan?

Hur mycket som helst. Har en massa grejer att göra till skolan. Boka intervjuer och liknande. Plus att jag har en del hemligheter att fixa med inför Vintagebloppisen. Måste skicka en massa mail och sånt. 

 

Vad gillar du just nu?

Jag gillar att det händer så mycket spännande just nu. En massa saker som är roliga i skolan, min bokklubb, att lägga mig tidigt (faktiskt) och att få träffa så fina människor i min närhet. 

 

 

Vad saknar du just nu?

Jag saknar helt klart min katt Kerstin. Har fått höra att hon är jättegosig just nu av min mamma som tar hand om henne för tillfället. Så avis. Sen saknar jag en bunt vänner som jag inte sett på evigheter. Vill hänga och hinna slappna av med mina vänner. 

 

Vad ser du fram emot?

Jag ser fram emot våren och sommaren. Praktiken jag har i maj. Alla bröllop som är i sommar och självklart vår Vintagebloppis den 4 maj! 

 

Har hittat listan hos fina Retrolover-Johanna

 

Sov gott när det blir! 

Puss!

 

Translation: A tuesday list. For translation, click on the Google translate bar in the menu.  

 


Kommentarer
Postat av: Fröken H

Vilken bra tisdag och sicken bra lista! :)

Svar: Ja det var en bra tisdag. Och listor är det bästa!
Elsa Maria

2014-04-08 @ 22:27:12
URL: http://modemanifest.blogspot.com
Postat av: Jessica

Fint <3

Svar: <3
Elsa Maria

2014-04-09 @ 15:08:53
URL: http://www.silversaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0