Två års bloggande! Hurra!

 
Vad tiden går! Jag har helt missat men jag har faktiskt bloggat på den här bloggen i två år!! Två hela år. Tänk vad fort det gått. Från början var det som en rolig grej. Jag och min kära vän Anna pratade om våra tidigare bloggar och hon sa att ingen vill läsa om att man mår dåligt. Och mina tidigare bloggar hade handlat om just det. Sant, tänkte jag, och kom på att jag vill ju blogga om saker som får mig att må bra och att jag kan få känna mig kreativ och få ge ut något till andra. Självklart ska man få må som man vill och få uttrycka det om man vill det. Men för mig blev målet att jag skulle må bättre och då ville jag ha en glad blogg som inspirerar mig och andra. Det har varit en resa vill jag lova. Från början mådde jag inte alltid bra och fick ta pauser från att blogga ibland. Men nu kan jag inte sluta och det ger så mycket att ni läsare kommer in och kikar. Ni är bäst! Tack för att ni finns! Hoppas ni stannar och vill fortsätta följa med på min bloggresa.
 
Såhär såg det ut när jag började för två år sedan:
 
Jag hade gips de första två veckorna på bloggen. Vi kan säga att jag har himla dålig balans och tydligen inte kan åka skridskor. 
 
 
 
Köpte nytt läppstift från Mac och använde mest mina Monki-kläder och det finaste diademet jag visste då. 
 
Den här fantastiska kjolen använder jag fortfarande och den är helt klart en av mina favoriter. 
 
Bodde i en likadan lägenhet som jag gör nu fast den var spegelvänd. Hade även där en liten tavelvägg. 
 
 
Klippte mig för första gången hos min frisör Sarah och blev hur nöjd som helst!
 
 
Gjorde sen en av de bästa resorna i mitt liv då jag åkte till New York och hälsade på mina vänner som bodde där. Så himla fantastisk resa! Det var så det började. Men nu fortsätter vi framåt, eller hur? 
 
Tjingeling!
 
 
Translation: I started this blog two years ago. Memories and pictures from that time. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0