Två nya gobitar i garderoben.

 
 
De senaste veckorna har jag inhandlat två nya klänningar till min samling. Ni ska självklart få se dem på snart. Har bara haft så himla mycket att göra i skolan. Vi håller nämligen på med en webbtidning. Vill ni kika in kan ni gå in här. Klicka sedan vidare till kulturdelen för att läsa det jag har skrivit. 
 
Den första är en grön- och vitrandig vårdröm som jag hittade på Vintagefabriken. 
 
 
Den andra hittade jag på Vintagemässan hos söta Jessica som stod och sålde delar av sin garderob. Mer bilder från mässan kommer också när jag hinner. Visst är den ljuvlig? En duvblå sjömansklänning, vem vill inte ha en sån?
 
Hoppas ni haft en fin vecka! 
 
Puss! 
 
 
Translation: Two new dresses. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0