Vad man kan göra på en söndag.

 
 
Tänkte att ni skulle få följa med mig under min dag i söndags. 
 
 
Dagen började egentligen med en tågfärd upp från Linköping men sen hamnade jag på Vintagefabriken för lite jobb i butik. 
 
Efter det åkte jag till Luma för att gå en promenad...
 
... med den här tösabiten. 
 
Jag hittade ett pastelligt höghus som jag blev lite förtjust i. 
 
Emelie tyckte också om det. 
 
Vi vandrade runt i en engelsk trädgård med lusthus och konstgjorda kullar. 
 
Och så fanns det en slingrande bäck som vi gick över. 
 
En finurlig Emelie. 
 
Efter promenaden gick vi hem och fixade lite photoshop och sen fick jag lagad mat av Emelie och hennes kille. Vilken mysig söndag. 
 
Tjing! 
 
 
Translation: What I did last sunday. I worked at Vintagefabriken and too a walk with my friend Emelie . 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0