Vårvimmel i Midsommarkransen.

 
I torsdags pep jag över till Midsommarkransen för där var det dags för vårvimmel. Några butiker hade tillsammans bestämt att ha kvällsöppet och bjuda på något gott samt ha lite extra bra priser. 
 
 
vårvimmel
Första stoppet blev Vintagefabriken såklart. Hade lite andra ärenden dit i alla fall. De bjöd på cider, godis och snittar.  
 
vårvimmel2
Som vanligt var det helt ljuvligt i butiken.  
 
vårvimmel3
Mötte Un vélo-Emelie där och hennes barndomsvän Helena.  
 
vårvimmel4
Stötte även på Charlie som jag inte träffat på säkert fyra år. Roligt när fler folk hittar till Stockholm och fabriken. 
 
vårvimmel5
Det såldes skumrullar till håret.  
 
vårvimmel6
Ochbakom disken sa Emma satt bakom disken och fixade med diverse. 
 
vårvimmel7
Sen tog vi en tur runt om i Midsommarkransen och kollade in vilka andra butiker som hade öppet. Älskar verkligen att vandra runt gatorna i denna idyll.
 
Tjing! 
 
 
Translation: Last thursday a few stores in Midsommarkransen was open on the evening with some sales and offers. Love to walk around in this beautiful place.  
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Fröken H

Det ser verkligen heligt ut! Jag hopas att jag får chansen att besöka fabriken någon gång :)

Svar: Ja det måste du göra!
Elsa Maria

2014-04-27 @ 20:18:13
URL: http://modemanifest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0