Vintagebloppis och tradera!

 
O'hoj alla fina läsare! 
 
 
 
Den 4 maj anordnar jag, tillsammans med ett gäng fantastiska bloggare, en Vintagebloppis som ni kanske vet. Bloppisen kommer hållas på Kristinehovs Malmgård i Hornstull. Men vi har tänkt att för er som inte kan ta er till Stockholm just den dagen så finns Tradera som vi samarbetar med. Det är nämligen så att några av våra favoriter kommer att säljas på Traderas hemsida och vet ni vad som är det bästa? Jo, att alla pengarna som sakerna säljs för går oavkortat till Kvinna till Kvinna. Hur bra är inte det? Auktionerna kommer att hålla på till den 4 maj så det är bara att börja buda. 
 
Ni hittar in till Vintagebloppisen's egna sida på tradera här.
Gå in och buda nu tycker jag, det finns galet mycket fint! 
 
Tjing!
 
 
Translation: Click on the Google translate bar in the menu. 
 

Kommentarer
Postat av: Charlie CS -Kulturtant som cramas

Så himla bra!

Men jag kommer den 4 maj!
Jag är faktist i Stockholm från den 23 april. Har du någon tid för en fika?

Svar: Vad kul! Men ja, klart vi ska! Någon gång veckan innan den 4:e kanske skulle funka?
Elsa Maria

2014-04-16 @ 19:15:35
URL: http://kulturcramar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0