California, baby!

 
 
 
 
 
 
(Bilderna hittar ni på min pinterest)
 
 
Om ungefär en månad beger jag mig till Amerikatt och Californien med min familj. Min mamma fyller 60 år och det ska vi fira med dunder och brak genom att helt enkelt resa bort. Vi kommer ha vår bas i San Diego där min kusin bor men sen ska vi försöka resa runt så mycket vi kan och orkar. Så, var ska vi åka? Vad är det jag inte får missa? Och var får man de bästa danserna? Kom igen, ge mig era bästa tips! 
 
Puss!
 
 
Translation: In about a month I'm going to California with my family. I need your help. Where should I go? What should I see? And where do I get the best dances? 
 

Kommentarer
Postat av: Pontus

Blev rekommenderad ett ställe i The Mission (SF) som jag troooor är Cat's Corner. Hann aldrig besöka det sist jag var där så du får helt enkelt pallra dig dit och göra en recension.

2014-08-08 @ 20:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0