Där vi möts i dansen om natten.

 
För några veckor sen var jag på Herräng Dance Camp som jag nog berättat lite om. Det är ett dansläger där man i princip dansar hela nätterna och har det bra. Man kan ta lektioner också men detta hade jag inte råd med i år så jag körde på ett party pass som det heter. Jag dansar alltså hela nätterna och sover hela dagarna. Win win, tyckte jag! Jag bodde i en stuga mitt ute i ingenstans tillsammans med 4 grabbar. Det var jag och mina boys. Vi hade egen badbrygga och med egen cykel tog det ca 12 minuter till själva området för lägret. Jag insåg nu när jag kollade igenom mina bilder att jag visst var lite dålig på att fota varje dag. Jag släpade med mig kameran men hade så trevligt att jag glömde bort att fotografera. I alla fall har jag bilder från en kväll när jag bjöd några av mina vänner, i det så kallade Kaninhuset (Ja, de bodde på en kaninfarm), på grillfest. 
 
 
herrang1
Elisabet, Betsy eller Glitter. Kärt barn har många namn. Och det var nog det som gjorde veckan, att komma på smeknamn till alla.  
 
herrang2
Älskar så att jag lyckades fånga denna glädje på bild. Adrian, Filippa och Amanda.  
 
herrang3
Amanda nr 2 och Linda.  
 
herrang4
Victor kom lite senare men det gjorde inget för herregud, vad fotogenisk han är! 
 
herrang5
Jag hade plockat blommor i "vår" trädgård dagen till ära. Älskade pion! 
 
herrang6
Det kanske inte Victor tyckte var fint men se, det tyckte jag! Och så en halv Johan, även kallad McDouche, som när vi var på väg till Folkets Hus för dans, fick mig att ramla med cykeln och stuka foten. Men det är tur att jag gillar Johan ändå.
 
herrang7
Filippa med sjön i bakgrunden.  
 
herrang8
Linda visar alla hur händig hon är vid grillen.  
 
herrang9
Och det blev en del grillat. Sen satte vi oss till bords, drack vin och pratade tills det var dags att bege sig mot nattens dansäventyr.
 
Tjing! 
 
 
 
Translation: One of the nights at Herräng Dance Camp when I barbecued with my friends.  
 
 

Kommentarer
Postat av: Retrolover-Johanna

Ditt foto har blivit så sjukt fint, Elsa!!! Fortsätt ba.

Svar: Men gulle!! Tack!
Elsa Maria

2014-08-18 @ 19:05:00
URL: http://www.retrolover.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0