Ni är som en blandning av björnbär, hallon och vit choklad.

 
I onsdags, efter jobbet, tog jag mig två stationer till Zinkensdamm för att hälsa på Sofia där hon numera bor. Lisen och hon hade bestämt att de skulle ses och jag fick också följa med. 
 
lisenosofia1
 
lisenosofia2
Sofia hade dukat upp med godsaker. Saft med sugrör och en paj som innehöll hallon, björnbär och vit choklad. Helt magisk vill jag lova! 
 
 
lisenosofia3
Mitt objektiv vill inte riktigt samarbeta med mig just nu så därför blev bilderna något suddiga. I alla fall var det fantastiskt att få träffa Lisen. Så. Himla. Längesen.  
 
lisenosofia4
 
lisenosofia5
De där två alltså. De tycker jag om.  
 
lisenosofia6
Vi åt hallongrottor och drack saft tills vi inte fick i oss mer och så pratade vi om sommaren, dans och om vänner. Så himla fin eftermiddag!
 
Tjing!
 
 
Translation: I met up my dear friends Lisen and Sofia for a "fika" at Sofia's place this wednesday. Such a lovely afternoon. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0