Christmas makeup

  
christmasmakeup1
Tänkte att jag skulle tipsa om mina sminkfavoriter nu i höst och vinter. Jag har för mig om att det var någon som ville att jag skulle skriva lite mer om detta.
 
 
christmasmakeup2
 
christmasmakeup3
 
Det känns verkligen som mina färger detta och jag älskar det. Så himla fint och känns perfekt höstigt och vintrigt sådär. Ögonskuggan är från Diors serie 5 Couleurs och färgen heter 876 Trafalgar. Läpppennan är från Mac och heter Beet. Från samma ställe hittar ni det ena läppstiftet som är i serien Lustre och den heter just, Lustering. Det andra läppstiftet är i den perfekta hallonröda färgen som jag älskar. Läppstiftet kommer från Dior och heter 766 Rose Harpers. De perfekta naglarna till jul och nyår tycker jag att man får med nagellack från Essie i färgerna Thigh High och det rosaglittriga A Cut Above
 
Hoppas ni fick lite inspiration! 
Puss!
 
 
Translation: Some of my favorites of makeup this season in the best colors.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0