Lucka 22: En bild som du tycker är din finaste från i år

 
 
emmaklaragbg10
 
Vet att jag visat denna förut men det är nog den bilden som jag tycker är min finaste detta året. Det där drömmiga, rosa, skira. En fin person på bilden och så blommor omkring. Precis såhär tycker jag om att bilder ser ut. Att leka med saker framför linsen. Blommor helst. Vilket är precis vad jag gjort här. Bara för att få den där drömmiga känslan. Vill så jobba mer på detta sätt. 
 
Detta var Lucka 22 i Emily Dahl's julkalender. Imorgon kommer Lucka 23: En bild från ditt hem.
 
 
Translation: Part twentytwo in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture you think is your most beautiful this year.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0