Lucka 3: En bild på någon du älskat i år

 
 
Idag är det lucka tre i Emily Dahl's julkalender. Om ni vill veta ur kalendern går till är det bara att klicka in på Emilys blogg för mer information. Nu kör vi!
 
 
 
 
Den här bruden alltså. En av mina bästa vänner. Hon som alltid lyssnar och förstår. Hon som peppar och stöttar. Båda bilderna är från hennes bröllop förra året. Hittade ingen jag tagit mer nyligen eftersom hon är svår att fånga på bild. Men det är så skönt att ha henne nära. Vi bor fem minuter från varandra och man kan alltid ringa om det skulle vara något. Hon är en av de som lärt mig att älska. Lärt mig att det är okej att det tar tid. Just för detta älskar jag henne. Önskar så att vi hann umgås mer. Puss, älskade vän!
 
 
 
Imorgon kommer lucka fyra: En bild du tog när du kände dig sorgsen/deppig/ledsen
 
Tjing!
 
 
 
Translation: Third part in Emily Dahl's Christmas calendar. Someone you have loved this year. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0