Lucka 9 och lucka 10: En bild från din arbetsplats/skola och En bild på ditt favoritplagg just precis nu

 
 
 
 
 
autumncolors2
 
Jag tänkte att jag skulle mixa två luckor dagen till ära. Kom på att jag inte alls har någon bild från min skola. Förutom kanske denna som är tagen utanför biblioteket på skolan. Jag går på Södertörns Högskola och läser där Journalistik. Det finns inte så mycket bilder att ta därifrån eftersom jag allt som oftast tar bilder på personer jag intervjuar och dylikt. Så denna får helt enkelt duga. Men för att sätta ihop detta ämne med dagens lucka så är kjolen på bilden just för tillfället mitt favoritplagg. Har använt den så himla mycket nu i höst. Den är köpt i en vintagebutik i San Diego under min Kalifornienresa tillsammans med en matchande kavaj. Jag föll såklart för färgen och modellen är helt ljuvlig. Vill ha den varje dag nästan men vill heller inte slita ut den för mycket. Men den har i alla fall rätt färg, modell och längd. Love it! 
 
Så detta var lucka nio och tio i Emily Dahl's julkalender. Vill ni läsa mer om detta får ni gå in på hennes blogg. Bara klicka på namnet. Imorgon kommer lucka elva: En bild på en person du saknat i år
 
 
Tjing och godnatt!
 
 
Translation: Part nine and ten in Emily Dahl's Christmas calendar. A picture from you work/school and a picture of your favorite outfit right now. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0