Bokklubben.

 
 
Jag och tre till har startat en bokklubb. 
 
Jag och Emelie pratade om att starta en bokklubb för några månader sen och pratade ihop oss med varsin vän och bestämde en bok och ett datum. 
 
Igår var det dags och de kom hem till mig. Vi åt scones som jag bakat och pratade litegrann om Boken om Joe. Fast mest pratade vi om annat och kom på att vi ändå kan ses utan att ha läst en bok. Fast ett roligt sätt att ses på ändå. Jag som älskar böcker men som ibland har svårt att ta tag i läsningen fick en liten morot. Mer sånt. 
 
Tjing! 
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Åh, vilken fin idé!! Precis samma sak för mig, älskar böcker men ändå går det ibland allt för lång tid mellan varje läst bok..

Svar: Ja det blir ju lätt så. Men nu är jag igång igen och vill bara läsa hela tiden. Det jobbiga är då att man inte läser sin kurslitteratur :O :S hihi
Elsa Maria

2014-02-28 @ 19:01:41
URL: http://yttersttrivsamt.blogg.se
Postat av: Emelie

Så himla mysigt!! Ska försöka köpa den nya boken redan imorgon :D

Svar: Har du köpt den än eller? Jag måste beställa snart alltså :)
Elsa Maria

2014-02-28 @ 21:23:49
URL: http://unvelo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0